Thursday 12 September 2013

UBATI RESDUNG DEGAN BERBEKAM

Istilah Perubatan Tradisional - Ia merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan.

Istilah Saintifik - Merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit. Ia mengalirkan DARAH KOTOR yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka. Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan.



seduan(sinusitis) adalah sejenis penyakit yang mudah berjangkit dalam waktu yang singkat apabila daya tahan penyakit atau antibodi seseorang itu lemah dan tidak dapat menahan kuman resdung / hama) yang terus merebak dalam tubuh pesakit.

Percayakah anda resdung adalah penyakit yang berpunca dari parasit demodex atau apa yang dipanggil sebagai ulat resdung. Terdapat kira-kira 44 jenis resdung! Masalah resdung berpunca dari alahan terhadap habuk,debu, pemakanan, pencemaran dan sebagainya. Penyakit resdung boleh membawa MAUT!!!






Daripada penerangan diatas, jelaslah resdung berkaitan dengan darah. bertepatan dengan itu, rawatan BEKAM  adalah yang terbaik. Rawatan Bekam 3x (setiap bulan 3 bulan berturut-turut) dan disarankan berbekam setiap 3 bulan.



UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI 012-9855926, 013-4060158 (TABIB FAHMY)/ 012-3803061 (TABIBAH NA)

HARGA ISTIMEWA UNTUK RAWATAN BEKAM RESDUNG RM30.00






No comments:

Post a Comment